oldmejacrazyrock.blogg.se

Morganhäst

Kategori: Allmänt, Meja Bedömer Hästraser

Dags för Morgan Morgan ;)
 
 Ehm. Den här hästen är väl utsedd till Jorviks fulaste häst?
Manen och färgen på kroppen passar iallafall inte alls ihop. 2 av 5!
 
Nej, den här manen passar inte heller ihop med färge på kroppen. Kan ni inte byta man på den här och hästen ovanför? 2,5 av 5!
 
Den här är väl fin i färgen och söt. 3 av 5!
 
Finaste av de gamla modellerna tycker jag. ag gillar den här färgen. 3,5 av 5!
 
 Söt, jag gillar alla nya morganhästar. 4 av 5!
 
 Fin färg på hästen. HAde nog velat ha en liten mörkare färg på manen men väldigt söt ändå. 3,7 av 5!
 
 Jag gillar verkligen den här färgen som jag sa innan. Helt underbar! 4 av 5!
 
 Den här hästen är supersöt. De har verkligen lyckats med kombinationen av kroppen och manen. 4 av 5!
 
 Trollet, så fin färg och man. Bra matching på det mörkbruna. 4 av 5!
 
 Den här är söt och jag skulle verkligen kunna tänka mig att köpa den (om jag hade råd) 4 av 5!
 
 Just nu är den här morganen min favorit och jag sulle verkligen vilja köpa den. Men jag har andra hästar jag också vill köpa. Jag ska ha en quarter innan jag köper en ny morgan och först måste jag levla upp mina andra hästar. Men fokus på hästen. Så fin färg och jag tycker den här är finare än den isabella quarter. (Bild nedan) Den här är ljusare och mycket finare i färg.
 
DET HÄR ÄR INGEN MORGAN! Jag vill bara visa skillnaden på den isabella qurtern och morganen.
 
Allt det här är mina åsikter. Alla får tycka olika. Tack!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: