oldmejacrazyrock.blogg.se

Mina olika konton!

Kategori: Allmänt, Andrea Shadowsong, Francesca Riverhill, Meja Crazyrock, Mina olika konton

Här nedaför är alla mina nuvarande konton:
 
Mainkonto: Meja Crazyrock med hästen Dragonboy. (Meja har även 5 andra hästar och 2 ponnys) Level 17, Lifetime Star Rider. Server: Air Star (Svenska server 1)
 
 
Andrea Shadowsong med hästen Airstar, Level 4, Server: Marshmallow Clouds (Svenska Server 2)
Andrea skapade jag innan jag hade min youtube kanal och hade tråkigt på Meja.
 
Francesca Riverhill med hästen Lemoneye (Fransi har även en quarter och en ponny)  Level 7, Server: Air Star (Svenska server 1)  Fransi är egentligen mitt försa konto. Dock blev jag inte nöjd med henne så jag skapade Meja. Fransi är nu en pensionerad ryttare med tre hästar i stallet.
 
Det här var alla mina konton. Skicka gärna brev! Säger någon annan att dem är mig så är det inte jag!
Kommentera inlägget här: