oldmejacrazyrock.blogg.se

Furious Pearls

Kategori: Allmänt, Furious Pearls

Furious Pearls, min klubb. Där alla får gå med, utan ansökan, hehe. Till en början. Jag behöver inte ha en stor klubb, ingen aktiv och ingen med press på outfit. FP ska bara vara som den är. Dock så har jag faktiskt komponerat två outfits men det är inget krav att man ska ha den. Vi har väl 1-4 event i månaden. Just nu är det dock då det bara är jag i klubben! Hihi! Det går bra ändå, här är bilder på klubboutfiten som jag ska använda till klubbens webbsida (den är inte klar) sen.
Och så tog jag engelskt fullblod som klubbras men jag bryr mig inte om man inte har ett fullblod.
 
 
Det här är vinteroutfiten som man får använda när snön har lagt sig på Jorvik. ndringen är sadel, mössa, tröja och vantar.
 
FP=Vinrött
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: