oldmejacrazyrock.blogg.se

Fest med Courtney Silverhill och Julia Swiftnose!

Kategori: Allmänt, Mejas Sso Äventyr

Det här har varit bästa dagen i mitt SSO-liv. Förutom när jag köpte Thudra och blev lifetime XD
Eftersom sso har gjort så man bara kan se 50 personer i taget så såg endel inte Nemo och Julia. Jag hade dock turen att göra det. (Julia hade inte kommit när jag tog den här bilden) Det här var klockan 8.40 och det började inte förens kl. 9!
 
Ja, här var väl klockan 5 i nio.
Inget snyggt led precis!
Jag och Nemo!!
Vi fick gå en tipspromenad och gå in i Courtneys bostad slottet. (Courtney föreställde JorvikVampyrCourtney so hadeblivit människa och Julia föreställde Mary från Mary och Flippen.
Buske.....
Och så klart en kram i slutet!
Och slutligen för er som undrar hade jag min vanliga outfit på mig och tog med Luckycharm Aka. Trollet.
 
 
Kommentera inlägget här: