oldmejacrazyrock.blogg.se

OMG! Furious Pearls!

Kategori: Allmänt, Furious Pearls

Idag mår jag väldigt bra. Anledningen?
 
FURIOUS PEARLS HAR 20 MEDLEMMAR!
 Fotade lite i klubbhuset!
På FP,s månadsdag börjar jag bjuda in folk och vips så är vi 20 pers. Det handlar inte om att ha den största klubben, men mellan 15-35 personer tycker jag låter lagom. Alla är så trevliga och snälla. Vill du också gå med? Vänta nån vecka så hinner Hedds göra klart hemsidan. Vad vore jag om jag inte hade henne?
 
Gammal bild på outfiten. Har bytt till svarta jeansen nu och fullbloden är inte längre klubbhäst.
Vi har: Valfri frieser, svart quarter, svart morgan och svart eng. fullblod så att alla kan ha lite valfrihet men samma färg. Frågor? Kommentera <3 (Förlåt för att jag inte är så aktiv men har så mycket irl att göra)
Kommentera inlägget här: