oldmejacrazyrock.blogg.se

Andalusier

Kategori: Allmänt, Meja Bedömer Hästraser

Okej! Let's go Andalusian!
 
 (Dålig bild :/) Jaja, den här funderade jag på att använda till min serie. Men den passade inte riktigt in. Fin färg men gillar inte mulen. Det skär av så mycket. 3,5 av 5!
 
Det här är hästen i min serie. Och när jag ändå skriver kan ni få rösta lite. Ska han heta Ghostglory eller Silvershadow? Jag älskar färgskiftningarna och färgen på korppen. 4,5 av 5!
 
Söt med stjärnen och lite vitt på mulenn. Fin färg, men gillar inte bakbenens kotor. 3,5 av 5!
 
Inte min favorit. Manen är fin med själva kroppens färg tycker jag är sådär. 3 av 5!
 
Den här hästen är väldigt vacker att se på. Fin färg och manen är underbar. 4 av 5!
 
Den här är för "fuxig" Jag tycker färgen är ok. Inte min favorit 3 av 5!
 
Allt det här är mina åsikter, ta det inte personligt. Tack!
Kommentera inlägget här: