oldmejacrazyrock.blogg.se

Engelskt Fullblod

Kategori: Allmänt, Meja Bedömer Hästraser

Dags för tävlingarnas snabbaste häst, FULLBLODEN!
 
 Gammal modell, vad ska man säga. Inte min favoritfärg heller. 3 av 5!
 
Tycker den här liknar det danska varmblodet för 300 sc. Den här färgen gillar jag dock så 3,5 av 5!
 
Den här är nog finast av de gamla modellerna. Fin svart färg. 4 av 5!
 
SER NI?! Den här hästen är min absoluta favorit just nu! Hon är så underbar, Jag kan inte komma på något fel.
5 av 5!
 
Jag tycker den här hästen ser onaturligt vit ut med sin rosa mule. 3,5 av 5!
 
Denhär hästen är också helt underbar och hade det inte varit för min lägerhäst irl hade jag haft den här i staallet just nu! 5 av 5!
 
Jag gillar inte den här hästen. På vissa ställen är den svart och andra fuxfärgad. Den ska föreställa mörkbrun? 3,5 av 5!
 
Den här är söt. Det är svårt att misslyckas med en svart häst men skuggningar och sånt är perfekta. 4 av 5!
 
Fin, hade gärnat velat att manen var kolsvart (som islänningen till höger) Den svarta manen. Men annars är den här väldigt fi. 4 av 5!
 
Allt det här är mina egna åsikter! Alla får tycka olika så köp den häst du tycker är finast och inte den jag tycker är finast. Men du kan ju  alltid använda dig av mina tankar om du vill! Tack
Kommentera inlägget här: