oldmejacrazyrock.blogg.se

Fort Pinta

Kategori: Allmänt, Meja Crazyrock, Mejas Sso Äventyr

Idag flyttade jag och hela lasset med hästar hem till Fort Pinta! Och då menar jag HEM! Innan jag blev lifetime så bodde jag där. Så säg att Steves var mitt sommarställe. Men nu är jag hemma hos James (som alltid behöver hjälp) igen! Nära till gallerian och färjorna!
 
Jag var även inne på Haley Moondaughter på Fire Star och kom på att det är ju natt i Australien xD Spelet var så mörkt men det var ändå massor av folk inne. Snacka om global server!

KOMMENTARER:

  • Rebecca och Daisy säger:

    Har även funderat på att flytta till Fort pinta, bodde en tid där men flyttade sedan tillbaka till Moorland. För tillfället bort jag vid Steves, de sägs ju att de är enklast att komma vart som helst därifrån då de är i "mitten" av allting, men i Fort pinta där emot har du ju alla båtar och sånt nära!

Kommentera inlägget här: